مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

  • انتخاب رشته کنکور سراسری،زمان  انتخاب رشته کنکور سراسری
  • رتبه و تراز قبولی کنکور سراسری، مشاهده ی آخرین رتبه و حداقل درصد دروس کنکور سراسری
  • انتخاب رشته کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان، ظرفیت رشته های کنکور سراسری
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری، ظرفیت پذیرش دانشگاه مورد نظر
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره تلفنی انتخاب رشته و دانشگاه

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از آزمون کنکور سراسری 96 نوبت به انتخاب رشته می رسد که داوطلبان در سال های گذشته با سؤالات و مشکلات زیادی در این خصوص مواجه می شوند. اینکه با چه رتبه و ترازی در چه دانشگاه هایی امکان قبولی وجود دارد، حداقل درصد دروس و آخرین رتبه های قبولی در دانشگاه ها به چه نحوی است، زمان تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاهی چه وقت است و چگونه انجام می شود، داوطلبان برای پاسخ به این سؤالات و انتخاب رشته ی دقیق و مطمئن می بایست که دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری را با دقت مطالعه نمایند و با مشاوره با متخصصان و مشاوران کنکور مرکز انتخاب رشته ی کنکور سراسری خود را به بهترین شکل رقم زنند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در کنکور سراسری:

اطلاع از رتبه های پذیرفته شده در کنکور سال های گذشته می تواند کمک شایانی به داوطلبان کنکور سراسری نماید تا با احتمال قبولی بیشتری انتخاب رشته خود را انجاجم دهند. با توجه به ادغام کنکور سراسری 96 و آزاد 96 کماکان انتخاب رشته این دو دانشگاه بصورت مجزا و جدا از هم برگزار می گردد. لذا داوطلبان رتبه های پذیرفته شده در دانشگاه ها را در سال های گذشته می بایست ملاکی برای قبولی خود را در نظر بگیرند. با دید واقع بینانه و هوشمندانه ای انتخاب رشته خود را انجام دهند.

آخرین نفرات پذیرفته شده در کنکور سراسری 96

 

آخرین نفرات پذیرفته شده در کنکور سراسری 96 می تواند سوپاپ اطمینانی برای قبولی داوطلب باشد. داوطلبان با آگاهی از درصد دروس و میانگین درصد دروس داوطلبان در سال های گذشته در رشته و دانشگاه مورد نظر خود می توانند با نگاهی آگاهانه انتخاب رشته ی خود را انجام دهند. همچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری از درصد دروس و دانشگاه های پذیرفته شده داوطلبان در سال های گذشته مطلع شوند.

 

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور سراسری:

یکی از فاکتورهای مهم که می تواند نقش سرنوشت سازی در انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان داشته باشد. اطلاع از میزان پذیرش دانشگاه ها در رشته های مختلف می باشد. هر چند که این موضوع در انتخاب رشته بسیاری از داوطلبان نادیده گرفته می شود اما می تواند تأثیر زیادی در پذیرش داوطلبان داشته باشد. هر ساله دانشگاه ها میزان پذیرش داوطلبان داشته باشد. هر ساله دانشگاه ها میزان پذیرش داوطلب را در رشته ی مختلف ارائه دهنده از طرف سازمان سنجش اعلام می نمایند که مشاوران مرکز با آنالیز آن در رشته های مختلف بهترین گزینه ی انتخابی را به شما معرفی می نمایند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری:

از آنجا که دسترسی به اطلاعات داوطلبان سال های گذشته و محل قبولی آن ها کمی دشوار است، تیم نرم افزاری مرکز مشاوره با استفاده از اطلاعات داوطلبان سال های گذشته و اجرای الگوریتم نرم افزاری، اقدام به تولید نرم افزاری نموده اند که با توجه به رتبه و تراز احتمالی داوطلب می تواند قبولی شما در دانشگاه ها را تخمین بزند. هم چنین این نرم افزار قادر خواهد بود که با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی رتبه و تراز احتمالی برای پذیرفته شدن در آن ها را تخمین بزند. داوطلبان با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور سراسری می تواند دید واقع بینانه و هوشمندانه تری را نسبت به انتخاب رشته خود بدست آورند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری:

بسیاری از داوطلبان با فرآیند تکمیل ظرفیت آشنا نیستند و اصلاً نمی دانند که به چه صورت انجام می گیرد! داوطلبان پس از انتخاب رشته ی خود در صورتی که پس از اعلام نتایج کنکور 96 نتوانستند در رشته و دانشگاه مورد نظر خود قبول شوند، فرصتی مجدد به آن ها داده می شود تا بتوانند بار دیگر شانس قبولی خود را امتحان نمایند. در زمان تکمیل ظرفیت که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری صورت می گیرد. دانشگاه که دارای ظرفیت خالی در رشته های مختلف می باشند.

اعلام نیاز برای پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان در نظر داشته باشند که تکمیل ظرفیت می تواند فرصتی ایده آل برای پذیرفته شدن داوطلبان باشد چرا که در خیلی از رشته های خوب دانشگاهی پذیرش دانشجو صورت گیرد.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری

دانشگاه های بدون کنکور فرصت بسیار مناسبی برای داوطلبانی است که موفق به پذیرش از طریق کنکور نشده اند و کنکور را سد بزرگ و پیچیده ای برای رسیدن به اهداف خود می دانند. لذا دانشگاه های بدون کنکور با در نظر گرفتن شرایطی برای پذیرش داوطلبان در زمان های مقرر از طریق سایت خود اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می بایست آگاهی کامل در ارتباط با شرایط پذیرش، میزان شهریه دانشگاه ها و ادامه تحصیل در رشته ی مورد نظرشان در دانشگاه بدون کنکور داشته باشند. لذا مشاوران کنکور مرکز، اطلاعات کامل را در اختیار آن ها قرار داده و داوطلبان را آگاه ساخته و در انتخابی مناسب آن ها را یاری می نمایند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • میزان پذیرش دانشگاه ها در کنکور سراسری، میانگین درصد دروس داوطلبان پذیرفته شده کنکور سراسری
  • احتمال قبولی داوطلبان کنکور سراسری، قبولی قطعی در کنکور سراسری
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره شغلی رشته های کنکور سراسری
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و انتخاب رشته کنکور سراسری



داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته کنکور زبان

  • انتخاب رشته کنکور زبان، زمان ثبت نام انتخاب رشته کنکور زبان
  • لیست رشته های کنکور زبان، ظرفیت پذیرش رشته های کنکور زبان
  • دانشگاه های بدون کنکور زبان، مشاوره شغلی رشته زبان
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور زبان و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از آزمون کنکور زبان 96 نوبت به انتخاب رشته ی کنکور سراسری می رسد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اینکه در چه رشته و چه دانشگاهی می توان تحصیل کرد، نحوه ی انتخاب رشته ی دانشگاهی به چه صورت است و سؤالاتی این چنین که در زمان انتخاب رشته ذهن هر داوطلبی را به خود مشغول می کند. اولین نکته در انتخاب رشته ی کنکور زبان 96 میزان علاقه مند و استعدادها و توانایی های شخصی  داوطلب می باشد. اینکه آیا داوطلب توانایی لازمه را دارد که در رشته ی انتخابی به ادامه تحصیل بپردازد و یا فقط میزان علاقه مندی به یک رشته کای است. علاو ه بر این موضوع، داوطلبان می بایست با توجه به کارنامه ی داوطلبین پذیرفته شده در سال های گذشته و محل قبولی آن ها با یک دید واقع بینانه و دقیق پس از بررسی و احتمال قبولی خود انتخاب رشته ی کنکور زبان 96 خود را انجام دهند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی کنکور زبان

پس از اعلام نتایج آزمون کنکور زبان برای داوطلبین کارنامه ی نتیایج آزمون صدور می شود که رتبه  و تراز کسب شده ی داوطلبان ملاک انتخاب رشته ی آن ها قرار می گیرد. رتبه که ترتیب و اولیت داوطلبان ر انسبت به عملکرد آن ها در آزمون مشخص می نماید و تراز معیاری برای سنجش علمی داوطلبان می باشد یا بعبارتی میزان سختی و دشواری سؤال ها را مشخص می نماید. در نظر بگیرید نمره ی داوطلبی در آزمون برابر با 16 شده باشد و این داوطلب با نمره ی 16 نفر اول آزمون شده باشد و در آزمون دیگری با شرایط یکسان، نمره ی داوطلب باز هم 16 ولی این داوطلب نفر یازدهم آزمون شده باشد، همان گونه که ملاحظه کردید با نمره های یکسان جایگاه داوطلب در آزمون متفاوت دشه است که این نشان دهنده ی میزان سختی و راحتی آزمون می باشد.

با توجه به این موضوع، داوطلبان قبل از انتخاب رشته ی کنکور می بایست، رتبه و تراز های داوطلبان سال های گذشته را با توجه به دانشگاه هایی که پذیرفته شده اند، بررسی نمایند که آیا امکان قبولی با توجه به رتبه و تراز کسب شده در دانشگاه دارند و یا خیر، در همین راستا مشاوران و متخصصان کنکور با بررسی کامل کارنامه ی داوطلبین و مقایسه ی آن ها با کارنامه ی سال های گذشته، امکان پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه های رشته زبان را تخمین می زنند.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور زبان:

در سال های گذشته در کنکور زبان، رتبه ی آخرین نفرات پذیرفته شده در دانشگاه ها می تواند سوپاپ اطمینانی برای انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور زبان 96 باشد. هر ساله دانشگاه ها لیست آخرین رتبه های پذیرفته شده در رشته های مختلف را در اختیار داوطلبان قرار می دهند. اینکه چه رشته ای و در چه دانشگاهی چه رتبه هایی را پذیرا می باشد. کمک شایانی به داوطلبان در انتخاب رشته می نماید.

همچنین با بررسی دقیق تر می توان میانگین درصد دروس داوطلبان پذیرفته شده را با کارنامه ی خودمان مقایسه می نماییم که بتوانیم انتخاب رشته ای دقیق و مطمئن داشته باشیم.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور زبان

یکی از فاکتورهای مهم دیگر در انتخاب رشته کنکور زبان، میزان پذیرش داوطلب می باشد که بسیاری از داوطلبان توجه به این موضوع نکرده و نتیجه ی دلخواه از انتخاب رشته ی خود را نمی گیرند. ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در رشته های مختلف، متفاوت بوده اما این مقدار ظرفیت در سال های متفاوت تغییرات زیادی را نداشته است. داوطلبانی که در کنکور زبان رتبه ی بسیار خوبی کسب کرده اند، توصیه می شود دانشگاه هایی را که میزان پذیرش پایینی دارند انتخاب نکنند. چرا که با توجه به تقاضای زیاد در این دانشگاه ها، امکان پذیرفته شدن کاهش پیدا می کند. همچنین داوطلبان  می توانند با مشاوران کنکور مرکز تماس تلفنی برقرار کرده و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان

از آن جا که انتخاب رشته کنکور امری بسیار مهم و سرنوش ساز برای داوطلبان می باشد، مرکز مشاوره سعی در انجام هر چه دقیق تر و مطمئن تر آن ها نموده است. در همین خصوص علاوه بر جمع آوری مقاله های مختلف، انتخاب رشته ی کنکور زبان، نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور زبان را که حاوی هزاران اطلاعات از کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته می باشد برای شما علاقه مندان قرار داده است. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم و دیتابیس خود می تواند احتمال پذیرفته شدن شما را در دانشگاه و رشته های مختلف تخمین بزند. همچنین داوطلبان می توانند با توجه به تراز و رتبه ی خود احتمال پذیرفته شدن در دانشگاه و رشته ی مورد نظر را مشاهده نمایند. و یا با انتخاب دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ی خود، رتبه و تراز لازم برای قبولی در آن ها را مشاهده نمایند.

جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان می توانید از مشاوران مرکز مشورت بگیرید.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت زبان

تکمیل ظرفیت را می توان شانسی دوباره برای پذیرفته شدن در دانشگاه نامید. پس از اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان و پس از ثبت نام داوطلبان، دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی در رشته های خود می باشند، نسبت به پذیرش دانشجو اعلام نیاز می نمایند که سازمان سنجش لیست این دانشگاه ها را به همراه رشته های آن ها اعلام می نماید. داوطلبان می توانند جهت اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت زبان 96 و دانشگاه های آن با مشاوران کنکور مرکز تماس بگیرند.

ثبت نام بدون کنکور زبان

دانشگاه های بدون کنکور را می توان فرصتی مناسب برای داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا مدت زمانی است که از تحصیل دور مانده اند، تغییر گرایش داده اند و یا برای تحصیل مجدد می خواهند اقدام نمایند، دانست. داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست از شهریه دانشگاه های بدون کنکور، رشته های ارائه دهنده، میزان اعتبار مدرک دانشگاه های بدون کنکور زبان، شرایط ادامه تحصیل و بازار کار آن ها اطلاعات کامل را بدست آورند و پس از آن نسبت به ثبت خود در دانشگاه های بدون کنکور زبان اقدام نمایند. همچنین مشاوران مرکز آماده پاسخگویی به سؤالات شما در زمینه ی دانشگاه های بدون کنکور زبان می باشند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • میزان شهریه دانشگاه های بدون کنکور زبان، انتخاب رشته قطعی کنکور زبان
  • میانگین درصد دروس کنکور زبان، راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور زبان
  • مشاوره شغلی و تحصیل کنکور زبان، نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور زبان



داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر:

  • انتخاب رشته کنکور هنر، زمان انتخاب رشته کنکور هنر
  • رتبه و تراز قبولی کنکور هنر، میانگین درصد دروس پذیرفت شدگان کنکور هنر
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور هنر، ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر، مشاوره تلفنی و پاسخگویی به مشکلات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از آزمون کنکور 96 نوبت به انتخاب رشته کنکور هنر 96 می رسد. داوطلبان می بایست با توجه به رتبه و تراز کسب کرده در آزمون کنکور هنر 96 در رشته های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان در کنکور هنر نسبتاً زیاد می باشد. داوطلبین باید با اطلاعات کامل انتخاب رشته ی خود را انجام دهند. با توجه به رتبه و تراز داوطلبان و دانشگاه های پذیرفته شده می توان، انتخابی هوشمندانه داشت. همچنین مشاوران و متخصصان کنکور مرکز با معرفی رشته و دانشگاه هایی که با توجه به رتبه و تراز شما امکان قبولی در آن ها وجود دارد به شما کمک می نمایند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی کنکور هنر:

رتبه و تراز یکی از اصلی ترین مسائلی است که در انتخاب رشته ی سراسری اهمیت بالایی را داراست. رتبه همانگونه که از اسم آن مشخص است، ترتیب و اولویت داوطلبان را مشخص می نماید و اما تراز که همان معیار سنجش علمی داوطلبان بوده و میزان سختی و دشواری آزمون کنکور را مشخص می نماید. در نظر بگیرید که نمره ی داوطلبی در آزمون 17 شده باشد و او در این آزمون، رتبه ی 1 را کسب کرده باشد و همان داوطلب در آزمون دیگر با کسب نمره ی 17 نفر 11 شده باشد. این موضوع به دلیل سطح علمی سؤالات و سختی و راحتی آن می باشد که این اختلاف را با تراز عنوان می نمایند. قبل از ثبت نام در انتخاب رشته کنکور هنر باید اطلاعات و آگاهی کامل را از رتبه و تراز داوطلبان در سال های گذشته بدست آوریم. و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نماییم. اینکه با چه رتبه و ترازی در چه دانشگاه هایی پذیرفته شده اند می تواند کمک شایانی به ما نماید.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور هنر:

آخرین رتبه داوطلبان در سال های گذشته می تواند ملاک خوبی برای انتخاب رشته ی کنکور هنر باشد. با توجه به اینکه میزان پذیرش در دانشگاه بستگی به رتبه و تراز کسب شده در آزمون کنکور هنر دارد، این اعداد و ارقام می تواند تصمیم گیری ما را در انتخاب رشته ی هنر راحت تر نماید و نگاه واقع بینانه تری را نسبت به انتخاب رشته به ما بدهد.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور هنر:

میزان پذیرش داوطلبان در کنکور هنر در رشته های مختلف متفاوت می باشد. داوطلبان باید انتخاب رشته ی خود را به صورت کاملاً هوشمندانه و دقیق انجام دهند. میزان پذیرش رشته های کنکور هنر معیاری است برای اینکه بدانیم با رتبه و تراز بدست آورده آیا امکان قبولی در دانشگاه مد نظر وجود دارد و یا خیر. داوطلبانی که رتبه و تراز پایین تری نسبت به دیگر داوطلبان کسب نموده اند، نباید دانشگاه و رشته هایی را انتخاب نمایند که دارای ظرفیت پذیرش پایینی می باشند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر:

با توجه به اینکه انتخاب رشته ی کنکور امری بسیار مهم و تعیین کننده ی سرنوشت داوطلبان می باشد، مرکز مشاوره علاوه بر تهیه نمودن مقاله های مختلف در این باره، نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور هنر را برای استفاده داوطلبان قرار داده است. در این نرم افزار اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته موجود می باشد. داوطلبان می توانند با توجه به رتبه و تراز خود تخمین بزنند که در چه دانشگاه و چه رشته ای پذیرفته می شوند. همچنین آمار قبولی کلیه ی دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیس های خودگردانف پیام نور و غیر انتفاعی و مجازی را در این نرم افزار می توانید مشاهده نمایید.

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور هنر:

تکمیل ظرفیت را می توان یکی از مراحل بسیار مهم برای قبولی داوطلبان در دانشگاه دانست. ابتدا به توضیح مختصری در مورد تکمیل ظرفیت در دانشگاه ها می پردازیم، هر ساله پس از انتخاب رشته ی کنکور هنر و پس از اعلام نتایج انتخاب رشته، نوبت به تکمیل ظرفیت دانشگاه های رشته هنر می رسد. در این مرحله کلیه ی دانشگاه هایی که در رشته های هنر، دارای ظرفیت خالی می باشند، اعلام نیاز برای پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می توانند شانس مجدد خود را برای قبولی مجدد انتخاب نمایند. فقط در نظر داشته باشید، انتخاب رشته در مرحله ی تکمیل ظرفیت دارای حساسیت های خاص می باشد. لذا توصیه می شود که از مشاوران کنکور مرکز جهت انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت راهنمایی بگیرید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور هنر:

دانشگاه های بدون کنکور را می توان ایده آل ترین گزینه برای آن دسته از داوطلبانی دانست که تمایل به شرکت در کنکور نداشتند و می خواهند بدون هیچ گونه آزمونی درک نکور هنر پذیرفته شوند.

علاقه مندان در زمان تعیین شده از سوی سایت دانشگاه های بدون کنکور در صورتی که شرایط ثبت نام بدون کنکور هنر را دارا باشند، می توانند در دانشگاه و رشته ی مورد نظر خود به ادامه تحصیل بپردازند. داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست از شهریه دانشگاه های بدون کنکور هنر، رشته های ارائه دهنده ی دانشگاه های بدون کنکور هنر و میزان اعتبار آن ها مطلع بوده که با آگاهی و اطلاعات دقیق انتخاب رشته ی کنکور هنر خود را انجام دهند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • میزان شهریه دانشگاه های بدون کنکور هنر، انتخاب رشته قطعی کنکور هنر
  • میانگین درصد دروس کنکور هنر، راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور هنر
  • مشاوره شغلی و تحصیل کنکور هنر، نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور هنر


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کنکور انسانی

  • انتخاب رشته کنکور انسانی، ظرفیت پذیرش رشته های کنکور انسانی
  • حداقل درصد دروس برای قبولی در کنکور انسانی، لیست دانشگاه های بدون کنکور انسانی
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور انسانی، لیست دانشگاه های بدون کنکور انسانی
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

انتخاب رشته کنکور یکی از حساس ترین مراحل ورود به دانشگاه می باشد. داوطلبان پس از کنکور انسانی و اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور باید رشته های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند. با توجه به متقاضیان زیاد کنکور انسانی و ظرفیت پایین دانشگاه انتخاب رشته ی کنکور انسانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط صورت بگیرد. با توجه به کارنامه ی قبولی داوطلبان در سال های گذشته در رشته ی انسانی و مقایسه ی آن ها با کارنامه ی خودمان می توانیم نگاه واقع بینانه تری از انتخاب رشته بدست آوریم. باید انتخاب خود را به دور از هر گونه احساساتی و فقط بر حسب میزان علاقه مندی و توانایی تحصیل در آن رشته انجام دهیم. در این زمینه مشاوران کنکور مرکز با توجه به کارنامه ی داوطلبان در سال های گذشته و تجربیات خود به شما در انتخاب رشته ای مطمئن و مناسب کمک می نمایند.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور انسانی:

آخرین ها همیشه می توانند تأثیرگذار باشند. با بررسی کارنامه ی آخرین نفرات پذیرفته شده در رشته های دانشگاهی و مقایسه ی آن با کارنامه ی خود می توانیم سوپاپ اطمینانی برای قبولی خود ایجاد نماییم. داوطلبان نباید فقط به این موضوع اکتفا نمایند . چرا که با توجه به میزان سختی و آسانی سؤال ها ممکن است رتبه ها از جایگاه خودشان تغییر نمایند.

با کمک مشاوران مرکز، می توانید برای انتخاب رشته ی خود از آن ها کمک بگیرید.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور انسانی

با توجه به میزان پذیرش دانشگاه باید انتخاب رشته خود را انجام دهیم. شاید در نگاه اول لزوم بررسی آن را متوجه نشویم اما با یک بررسی دقیق می توان اطلاعات کاملی بدست آوریم.

میزان پذیرش دانشگاه ها در سال های مختلف در رشته ی کنکور انسانی متفاوت بوده است. توصیه می شود به داوطلبان در صورتی که نتوانستند در کنکور رتبه ی خوبی را کسب نمایند از انتخاب دانشگاه و رشته هایی که ظرفیت آن ها پایین است، پرهیز نمایند چرا که در این صورت شانس قبولی در رشته های دیگر را هم از خود می گیرد.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور انسانی

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور انسانی و آگاهی کامل نسبت به عملکرد داوطلبان در سال های گذشته، نیازمند یک اطلاعات جامع و کامل از کارنامه ی داوطلبان پذیرفته شده می باشیم. نرم افزار انتخاب رشته کنکور انسانی با توجه به دیتابیس جامع و کامل خود می تواند گزارش های زیادی را به شما بدهد. داوطلبان با توجه به رتبه و تراز خود می توانند دانشگاه و رشته هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها وجود دارد را مشاهده نمایند. هم چنین می توانند رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی در رشته ی مورد علاقه ی خود را مشاهده نمایند. مشاوران مرکز نیز طریقه ی استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور انسانی را به شما آموزش می دهند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور انسانی:

تکمیل ظرفیت را می توان فرصتی دوباره برای داوطلبانی دانست که موفق به پذیرش پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور نشدند دانست. بسیاری از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع از شرایط و زمان انجام آن از شرکت در تکمیل ظرفیت باز می مانند. معمولاً پس از اعلام نتایج کنکور انسانی 96 و یک هفته پس از ثبت نام داوطلبان در دانشگاه ها، دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند، در رشت ی مربوطه اعلام نیاز می کنند که سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان تکمیل ظرفیت  دانشگاه ها را اعلام می نماید. در سال های گذشته مشخص شده است که تکمیل ظرفیت در خیلی از رشته های برتر انسانی نظیر حقوق، مدیریت، روانشناسی صورت می گیرد که می تواند شانس مجدد برای قبولی داوطلبان در کنکور انسانی 96 باشد. همچنین برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران کنکور مرکز تماس حاصل فرمایید.

 ثبت نام دانشگاه بدون کنکور انسانی:

دانشگاه های بدون کنکور را می توان فرصتی مناسب برای داوطلبان که می خواهند بدون آزمون کنکور بنا به دلایل مختلف اعم از دور ماندن از فضای درسی، تحصیل مجدد و یا پیچیدگی های آزمون کنکور رهایی یابند،

دانست. داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست از رشته هایی که در دانشگاه های بدون کنکور ارائه می گردد. مطلع شوند. همچنین از شهریه دانشگاه های بدون کنکور، شرایط ثبت نام و زمان دقیق آن ها اطلاع پیدا نمایند و با یک نگاه هوشمندانه و واقع بینانه انتخاب رشته کنکور انسانی 96 خود را انجام دهند. لذا با کمک مشاوران و متخصصان کنکور 96 می توانید در بهترین دانشگاه های بدون کنکور ثبت نام نمائید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما کمک می کند:

  • انتخاب رشته کنکور انسانی،زمان  انتخاب رشته کنکور انسانی
  • رتبه و تراز قبولی کنکور انسانی، مشاهده ی آخرین رتبه و حداقل درصد دروس کنکور انسانی
  • ظرفیت رشته های کنکور انسانی،راهنمای تکمیل ظرفیت انسانی
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور انسانی، ظرفیت پذیرش دانشگاه مورد نظر
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور انسانی، مشاوره تلفنی انتخاب رشته و دانشگاه


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی

  • انتخاب رشته کنکور تجربی، درصد دروس قبولی رشته تجربی
  • لیست رشته های کنکور تجربی، رتبه و تراز قبولی کنکور تجربی
  • میانگین درصد دروس رشته های کنکور تجربی، احتمال قبولی کنکور تجربی
  • ظرفیت پذیرش کنکور تجربی، راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور تجربی
  • سامانه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور تجربی

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

انتخاب رشته ی کنکور سراسری یکی از مسائل بسیار مهم پس از آزمون کنکور رشته ی تجربی 96 می باشد. پس از اعلام نتایج آزمون داوطلبانی که در سر جلسه کنکور 96 حضور داشته اند برای آن ها کارنامه صادر می گردد که طبق آن ها می توانند انتخاب رشته ی خود را بر حسب میزان علاقه انجام بدهند. با توجه به رقابت نزدیک به هم و متقاضیان زیاد کنکور تجربی، مرحله ی انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. داوطلبان می بایست فاکتورهایی را برای انتخاب رشته ی خود در نظر داشته باشد از جمله اینکه رشته ی تحصیلی می بایست مورد علاقه ی داوطلب بوده و داوطلب توان تحصیل در آن رشته را داشته باشد. در انتخاب رشته کنکور تجربی بسیاری از داوطلبان متقاضی رشته های پزشکی می باشد. در وحله ی اول می بایسد داوطلب در نظر بگیرد که آیا توان تحصیل در رشته ی پزشکی را خواهد داشت و یا نه، چرا که عدم توانایی منجر به انصراف از تحصیل و عواقب روحی و روانی مربوطه را به همراه دارد. همچنین داوطلبان می بایست با اطلاعات کامل از قبولی های سال های گذشته در کنکور تجربی انتخاب آگانه و دقیقی را داشته باشند که در این خصوص مشاوران کنکور مرکز می توانند به شما مشورت بدهند.

رتبه و تراز برای قبولی در کنکور تجربی:

برای پذیرفته شدن در رشته های دانشگاهی کنکور تجربی، داوطلبان می بایست رتبه و تراز قبولی در کنکور تجربی را داشته باشند. این رتبه و تراز با استفاده از بررسی کارنامه ی داوطلبان در سال های گذشته بدست می آید. با مقایسه ی کارنامه ی خود با رتبه و تراز سال های گذشته به راحتی می توان یک دید واقع بینانه ای نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری به دست آورد. اهمیت رتبه و تراز در دانشگاه های مختلف متفاوت بوده به طوری که در دانشگاه آزاد، تراز و در دانشگاه دولتی رتبه از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

فرمول بدست آوردن تراز هر درس:

T=1000z+5000

X: نمره خام داوطلب در درس مورد نظر است.

: میانگین نمرات کل داوطلبین در درس مورد نظر است.

s : انحراف از معیار

N: تعداد کل شرکت کنندگان

N: تعداد کل شرکت کنندگان

 

اهمیت تراز در کنکور تجربی:

رتبه و تراز با یکدیگر چه تفاوتی دارد، رتبه که همان ترتیب و اولویت داوطلبان را می رساند و تراز میزان سنجش علمی داوطلبان را نشان می دهد. در نظر بگیرید فردی در یک آزمون نمره ی 19 گرفته و نفر اول در آزمون دیگر با همان نمره نفر 10، این بدان معناست که سطح و میزان دشواری سؤالات در دو آزمون یکسان نبوده و به صورت متفاوت می باشد. لذا برای نشان موضوع از تراز استفاده می کنند که در کنکور سال های گذشته هم تفاوت می باشد.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور تجربی:

در انتخاب رشته کنکور سراسری توجه به مسایلی که دیگران توجه کمتری به آن دارند ما را تا حد زیادی جلو می راند. آخرین رتبه ی قبول شدگان و میانگین درصد دروس در کنکور از جمله مسایلی است که می تواند انتخاب ما را در کنکور هوشمندانه نماید. با توجه به لیست آخرین پذیرفته شدگان در رشته های مختلف که هر ساله از سوی دانشگاه های اعلام می گردد، می توان با مقایسه ی آن با رتبه و تراز کارنامه ی خود به یک دید واقع بینانه و هوشمندانه ای رسید. کنکور رشته تجربی را می توان میدان رقابت برای پزشک شدن نامید. پس هر تصمیم ما می تواند مسیر زندگیمان را تغییر دهد.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور تجربی:

در سال های اخیر میزان پذیرش برای رشته های کنکور تجربی افزایش پیدا کرده است. اما کماکان متقاضیان بالا برای این رشته به دلایل بازار کار مطلوب و موقعیت شغلی و اجتماعی خوب همچنان رقابت را سخت نموده است. ظرفیت پذیرش را می توان  فاکتوری بسیار مهم و در عین حال غیر قابل توجه دانست. با توجه به اینکه میزان پذیرش در رشته های مختلف و در دانشگاه هیا مختلف گوناگون است، داوطلبان می بایست در نظر داشته باشند که با توجه به رتبه و درصد دروس کسب کرده در کنکور رشته تجربی و مقایسه با ظرفیت پذیرش دانشگاه انتخاب خود را انجام دهد.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی:

با توجه به اینکه برای انتخاب رشته ای هوشمند و آگانه نیازمند یک انتخاب آگاهانه و اطلاعات دقیق از کنکور سال های گذشته می باشد، نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور سراسری مرکز مشاوره با در اختیار داشتن اطلاعات کامل کارنامه ی داوطلبان در سال های گذشته می تواند به شما کمک نماید. نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی این امکان را به شما می دهد که با توجه به رشته و دانشگاه مورد نظر، رتبه و تراز لازم برای قبولی در آن ها به همراه کارنامه ی داوطلبان را مشاهده نمایید. همچنین جهت استفاده از نرم افزار می توانید با مشاوران کنکور مرکز تماس حاصل فرمایید.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور تجربی:

شاید خیلی از داوطلبان با تکمیل ظرفیت، شرایط و زمان انجام آن آشنا نباشند. به همین دلیل ممکن است این فرست استثنائیی را برای قبولی در دانشگاه ها از دست بدهند. پس از زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج و ثبت نام داوطلبین، دانشگاه هایی که بنا به دلایل مختلف از جمله عدم ثبت نام داوطلبان دارای ظرفیت خالی می باشند، اعلام نیاز برای پذیرش دانشجو می نمایند که داوطلبان در زمان مقرر از طرف سازمان سنجش در مرحله ی تکمیل ظرفیت کنکور تجربی شرکت می نمایند تا شانس مجدد خود برای قبولی را امتحان نمایند. همچنین داوطلبان می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق تکمیل ظرفیت، لیست رشته های ارائه شونده، دانشگاه های شرکت کننده در مرحله ی تکمیل ظرفیت و دیگر موارد از مشاوران کنکور مرکز مشورت بخواهند.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور تجربی:

دانشگاه های بدون کنکور تجربی فرصت مناسب برای داوطلبانی است که می خواهند به دلایل مختلف از جمله دشواری، پیچیدگی در آزمون کنکور تجربی 96 شرکت کنند می باشند. دانشگاه های بدون کنکور دارای شرایطی در هر مقطع تحصیلی می باشد که داوطلبان دارای شرایط فقط مجاز به ثبت نام می باشند. برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور تجربی و دانشگاه های بدون کنکور با متخصصان مرکز تماس حاصل فرمایید.

مرکز مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • میزان پذیرش داوطلبان در کنکور تجربی، درصد دروس قبولی در رشته های کنکور تجربی
  • مشاوره شغلی کنکور تجربی، ادامه تحصیل رشته های کنکور تجربی
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور تجربی، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور تجربی


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته کنکور ریاضی

  • انتخاب رشته کنکور ریاضی، رتبه و تراز قبولی کنکور ریاضی
  • درصد دروس کنکور ریاضی، آخرین رتبه قبولی کنکور ریاضی
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور ریاضی، میزان پذیرش رشته های کنکور ریاضی
  • سامانه هوشند تلفنی و پاسخ گویی به تمامی سؤالات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

داوطلبانی که در کنکور ریاضی 96 شرکت کرده اند می بایست پس از صدور کارنامه ی نهایی آن ها در انتخاب رشته ی دانشگاهی 96 شرکت نمایند. داوطلبان می بایست با توجه به رتبه و تراز های کسب شده ی خود در آزمون سراسری رشته و دانشگاه هایی را انتخاب نمایند که داوطلبان در سال های گذشته در آن ها با همان رتبه و تراز پذیرفته شده اند. لذا داوطلبان نیازمند اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته می باشند تا با مقایسه ی آن ها با کارنامه ی خود بتوانند دید واقع بینانه و هوشمندانه تری نسبت به انتخاب رشته ی کنکور ریاضی خود داشته باشند. در همین خصوص مشاوران و متخصصان کنکور مرکز با توجه به تجارب خود و کارنامه ی شما، رشته و دانشگاه هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها وجود دارد را به شما مشخص می کنند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی کنکور ریاضی:

رتبه و تراز نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری در انتخاب رشته کنکور سراسری دارد به نحوی که داوطلبانی که رتبه پایین تر در کنکور سراسری بدست آوردند، می توانند رشته های بهتر با سطح کیفیت بالاتر دانشگاه ها را انتخاب نمایند. همان گونه که در کارنامه های داوطلبان سال های گذشته مشخص شده است، داوطلبانی که دروس ریاضی، فیزیک، و زبان خود را درصد بالایی زده اند، رتبه بهتری کسب نموده اند که می توانند رشته های بهتری را انتخاب نمایند. از جمله رشته های برتر کنکور ریاضی که داوطلبان در انتخاب رشته ی خود انتخاب می نمایند، می توان به مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، شیمی اشاره نمود که طرفدران زیادی در بین داوطلبان کنکور ریاضی داشته است.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور ریاضی:

دانشگاه های مختلف هر ساله لیستی از آخرین رتبه های قبول شده در رشته های دانشگاهی خود را اعلام می نمایند. داوطلبان با استفاده از این اطلاعات می توانند ضریب اطمینانی برای پذیرفته شدن در دانشگاه ها را داشته باشند.

برنامه ریزی انتخاب رشته ی خود را به صورتی انجام دهید که بتوانید شانس قبولی بالایی در انتخاب های اولی خود داشته باشید. با مشاوره تلفنی با مشاوران مرکز می توانید از آخرین های رشته های کنکور ریاضی مطلع شوید.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور ریاضی:

میزان ظرفیت پذیرش در گروه های آزمایشی 5 گانه 750 هزار 269 نفر بوده که بیشترین مقدار آن مربوط به دوره های روزانه دانشگاه ها می باشد. در زمان انتخاب رشته یکی از فاکتور های بسیار مهم که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، ظرفیت پذیرش رشته ها می باشد که با توجه به این موضوع می توانیم انتخابی هوشمندانه و مطمئن تر در کنکور ریاضی داشته باشیم. در سال های گذشته داوطلبان با رتبه های نسبتاً خوب گاهاً دست به انتخاب هایی زدند که دارای ظرفیت پایین و متقاضیان زیاد بوده که نتوانسته اند در رشته ی مورد نظر خود پذیرفته شوند. پس با یک آگاهی کامل و اطلاعات مورد نیاز می توانیم قبولی در رشته ی مورد علاقه ی خود را تضمین نماییم.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور ریاضی

با توجه به اینکه در ساله ای اخیر انتخاب رشته ی داوطلبان  به صورت دقیق و کاملاً موشکافانه صورت می گیرد. عدم اطلاعات کافی و ناآگاهی از انتخاب رشته قبولی را نمی تواند به همراه داشته باشد. در همین خصوص، نرم افزار انتخاب رشته کنکور ریاضی با قرار دادن اطلاعات داوطلبان پذیرفته شده در سال های گذشته و آنالیز و بررسی کارنامه ی داوطلبان کنکور ریاضی تمامی رشته و دانشگاه هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها وجود دارد را مشخص می نماید. همچنین داوطلبان می توانند با وارد کردن رتبه و تراز خود، لیست دانشگاه هایی که در سال های گذشته داوطلبان در آن ها پذیرفته شده اند را مشاهده نمایند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ریاضی:

مرحله ی تکمیل ظرفیت را می توان به نوعی حساس ترین مرحله قبل از ثبت نام در دانشگاه نامید. اما تکمیل ظرفیت کنکور ریاضی به چه معناست؟ و شامل حال چه کسانی می شود؟

در این مرحله که پس از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری  می باشد. کلیه ی داوطلبانی که در آزمون کنکور ریاضی 96 و یک هفته پس از ثبت نام دانشجویان در دانشگاه، دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند، اعلام نیاز به پذیرش دانشجو می نمایند که داوطلبان می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند و شانس مجدد خود را برای قبولی امتحان نمایند. جهت اطلاع از لیست دانشگاه های شرکت کننده در مرحله ی تکمیل ظرفیت و همچنین رشته های اعلام شده می توانید از مشاوران کنکور مرکز کمک بگیرید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ریاضی

داوطلبانی که به دلایل مختلف نمی خواهند در آزمون کنکور شرکت نمایند، می توانند از طریق ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور آینده ی تحصیلی خود را رقم زنند، پس از ثبت داوطلبان می بایست از شهریه ی دانشگاه های بدون کنکور، شرایط ثبت نام و رشته های ارائه دهنده ی دانشگاه مطلع شوند و پس از آن با یک نگاهی واقع بینانه و آینده نگر، ثبت نام خود را انجام دهند. مشاوران مرکز نیز در این خصوص به شما راهنمایی های لازم را می دهند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • انتخاب رشته تضمینی کنکور ریاضی، لیست رشته های کنکور ریاضی
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور ریاضی، حداقل درصد دروس و آخرین رتبه های پذیرفته شده کنکور ریاضی
  • مشاوره ادامه تحصیل بدون کنکور ریاضی، شهریه دانشگاه های بدون کنکور ریاضی
  • سامانه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ریاضی


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی

  • انتخاب رشته کارشناسی، رتبه و تراز قبولی کارشناسی
  • میانگین درصد دروس قبولی کارشناسی، ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی
  • مشاوره ادامه تحصیل کارشناسی، زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی
  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی، دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی
  • سامانه هوشمند تلفنی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده ی شماست

داوطلبانی که در آزمون کنکور 96 شرکت کرده اند، پس از اعلام نتایج کنکور 96 می بایست نسبت به انتخاب رشته ی کارشناسی اقدام نمایند. داوطلبان در هر گروه امتحانی می بایست نسبت به انتخاب رشته ی خود اقدام نمایند. از آنجا که انتخاب رشته ی کارشناسی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای را در سرنوشت تحصیلی داوطلبان دارد، می توان مرحله ی انتخاب رشته ی کارشناسی را مرحله ی دوم رقابت در بین داوطلبان کنکور 96 نامید. در این مرحله داوطلبان نیازمند اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته می باشند تا با مقایسه ی آن ها با کارنامه ی خود بتوانند دید واقع بینانه و هوشمندانه ای نسبت به انتخاب رشته کارشناسی داشته باشند. در همین خصوص متخصصان و مشاوران کنکور مرکز می توانند با بررسی کارنامه ی شما، امکان پذیرفته شدن در دانشگاه و رشته های مختلف را بررسی نمایند و با توجه به علایق و توانایی شما، مناسب ترین دانشگاه رشته ی تحصیلی را معرفی نمایند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی کنکور سراسری :

پس از صدور کارنامه ی نهایی کنکور 96، رتبه و تراز داوطلبان با توجه به درصد دروس کسب شده ی آن اعلام می گردد و بر  اساس آن داوطلبان می بایست انتخاب رشته ی کارشناسی خود را انجام دهند. رتبه که نشان دهنده ی ترتیب و اولویت داوطلبان بر اساس نمره ی کسب شده ی آن ها می باشد و تراز که معیاری برای سنجش علمی داوطلبان بوده و بیشتر در دانشگاه آزاد به کار می رود (با توجه به اینکه در دانشگاه آزاد رتبه ی کشوری ملاک است و رتبه در منطقه مطرح نیست).

داوطلبان با بررسی رتبه و تراز سال های گذشته و قبولی آن ها در دانشگاه ها می توانند انتخاب رشته ی کارشناسی را انجام دهند. اضافه می گردد داوطلبان باید انتخاب های خود را بر 3 اصل خوش بینانه، منطقی و بدبینانه انجام دهند که در بدترین حالت قبولی خود را تخمین نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از مشاوران کنکور مرکز راهنمایی بگیرید.



آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور سراسری:

با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد کارشناسی 96 کماکان انتخاب رشته ی این دو دانشگاه بصورت مجزا از هم برگزار می گردد. هر ساله پس از اعلام نتایج و ثبت نام، دانشگاه ها لیست آخرین نفرات پذیرفته شده را به تفکیک رشته اعلام می نمایند. داوطلبان با بررسی کارنامه ی سال های گذشته می توانند از درصد دروس و دانشگاه و رشته های پذیرفته شده داوطلبان مطلع شوند و با توجه به آن انتخاب رشته ی کارشناسی هوشمندانه تری را داشته باشند. مشاوران کنکور مرکز نیز می توانند لیست آخرین نفرات پذیرفته شده در دانشگاه ها را به تفکیک رشته به شما ارائه دهند.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور سراسری :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب رشته ی کارشناسی که در بیشتر موارد به آن توجه نمی شود، ظرفیت پذیرش  کارشناسی می باشد. در سال های گذشته مشاهده شده است که داوطلبان انتخاب های خود را صرفاً بر اساس میزان علاقه و توانایی قرار داده اند و بدون توجه به میزان پذیرش رشته ی کارشناسی دانشگاه ی را انتخاب نموده اند که دارای ظرفیت پایین بوده و است و علی رغم داشتن رتبه ی پایین، نتوانسته اند در دانشگاه پذیرفته شوند. داوطلبان در انتخاب های بدبینانه ی خود می بایست دانشگاه و رشته هایی را انتخاب نمایند که دارای ظرفیت پذیرش بالایی بوده که بتوانند درصد قبولی خود را بالا ببرند.

همچنین مشاوران مرکز می توانند لیست پذیرش رشته های کارشناسی را به تفکیک دانشگاه در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری:

مرحله ی تکمیل ظرفیت کارشناسی 96 را می توان مهم ترین مرحله پس از انتخاب رشته ی کارشناسی 96 نامید چرا که بسیاری از داوطلبان که نتوانستند پذیرفته شوند، می توانند شانس مجدد خود را برای قبولی امتحان نمایند. پس از ثبت نام داوطلبان در دانشگاه ها، دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند از طریق سازمان سنجش اعلام نیاز به پذیرش دانشجو می نمایند که داوطلبان می توانند ثبت نام خود را در تکمیل ظرفیت کارشناسی 96 انجام دهند. اضافه می گردد همان طور که در سال های گذشته مشاهده شده است، تکمیل ظرفیت در اکثر رشته های کارشناسی صورت می گیرد. فقط باید بصورت کاملاً دقیق و هوشمندانه انتخاب های خود را انجام دهم. جهت اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی و لیست رشته های دانشگاهی در تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سراسری:

دانشگاه بدون کنکور کارشناسی را می توان فرصت مناسب برای داوطلبانی نامید که به دلایل گوناگون نمی توانند در کنکور کارشناسی 96 شرکت نمایند. این دسته از داوطلبان پیش از ثبت خود می بایست از تمام شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور مطلع شده و با نگاهی هوشیارانه ثبت نام خود را انجام دهند. مشاوران تحصیلی مرکز می توانند اطلاعاتی نظیر شهریه دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی، رشته های بدون کنکور کارشناسی، شرایط ادامه تحصیل بدون کنکور، بازار کار دانشگاه های بدون کنکور را در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور سراسری:

با توجه به ادغام شدن کنکور سراسری و آزاد و حساسیت انتخاب رشته ی کارشناسی، داوطلبان می بایست انتخاب رشته ی خود را به صورت دقیق، هوشمندانه و با اطلاعات کامل انجام دهند.

در همین راستان مرکز مشاوره نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی را در اختیار داوطلبان قرار داده است تا بتوانند با توجه به اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته، دید واقع بینانه تری نسبت به انتخاب رشته ی کارشناسی داشته باشند. این نرم افزار شامل دیتابیس از کارنامه ی داوطلبان، رشته و دانشگاه های قبولی آن ها می باشد. داوطلبان با وارد کردن رتبه و تراز احتمالی خود می توانند رشته و دانشگاه هایی را که بیشترین امکان قبولی در آن ها را دارند مشاهده نمایند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • انتخاب رشته کارشناسی، لیست رشته های کارشناسی
  • رتبه و تراز قبولی کارشناسی، راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی
  • لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی، مشاوره بازار کار کارشناسی
  • مشاوره تلفنی و پاسخ گویی به تمامی سؤالات کنکور کارشناسی


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • markaze moshavere
  • ۰
  • ۰

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96

  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96، رتبه های قبولی کنکور 96
  • اعلام نتایج کنکور سراسری 96، اطلاع از درصد دروس قبولی کنکور 96
  • کارنامه داوطلبان کنکور سال های گذشته،مشاوره انتخاب رشته خوش بینانه،منطقی و بدبینانه، نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96
  • نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 96،لیست دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور 96
  • سامانه هوشمند تلفنی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما                                                     

با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 می توانید برای انتخاب رشته ی خود آمادگی بیشتری داشته باشید و با ضریب اطمینان بالاتری انتخاب های خود را انجام دهید.نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 دارای بانک اطلاعات از کارنامه های داوطلبان سال های گذشته می باشد و رتبه ی شما را در کنکور 96 بر اساس این اطلاعات تخمین می زند.داوطلبان کنکور 96 در بازه ی زمانی یک ماه کنکور تا اعلام نتایج می توانند با توجه به درد دروس و رتبه  احتمالی خود دید واقع بینانه ترین را نسبت به انتخاب رشته ی خود پیدا کنند. داوطلبان با توجه به گروه امتحانی خود می توانند رتبه ی احتمالی را با توجه به درصد دروس در مناطع 1و2و3 به تفکیک مشاهده نمایند.

 انتخابی مطمئن با نرم افزار تخمین رتبه داشته باش

همچنین داوطلبان در نظر داشته باشند نرم افزار تخمین رتبه ی کنکور 96 تأثیر معدل را در رتبه ی شما درنظر نمی گیرد. لذا داوطلبانی که معدل خوبی را دارا هستند، رتبه ی آن ها نیز بهتر تخمین زده خواهد شد. در این نرم افزار تلاش شده است که رتبه ی تخمینی تا حد ممکن با رتبه ی بدست آمده در کنکور تطابق زیادی داشته باشد.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96

با توجه به اهمیت و حساسیت بالای انتخاب رشته در کنکور 96 میتوان پس از آزمون کنکور96 مرحله ی انتخاب رشته را موثرترین مرحله در تعیین آینده تحصیلی داوطلب نام برد. داوطلبان با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور 96 میتوانند با توجه به رتبه و تراز احتمالی خود به تفکیک منطقه  لیست رشته و دانشگاه هایی را که امکان قبولی در آن ها وجود دارد را مشاهده نمایند و با یک دید  واقع بینانه و هوشمندانه ای  برای انتخاب رشته کنکور 96 آماده شوند.

نرم افزارثبت نام دانشگاه بدون کنکور  کنکور 96

دانشگاه بدون کنکور را میتوان فرصتی مناسبی برای آن دسته از  داوطلبانی که در کنکور 96 نتوانسته اند نتیجه ی دلخواه خود را کسب نمایند دانست. داوطلبان می توانند در صورت داشتن  شرایط دانشگاه های بدون کنکور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .در همین خصوص مرکز مشاوره با ارایه نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 96 لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور را در اختیار داوطلبان قرار داده است تا بتوانند مناسب ترین دانشگاه و رشته را با توجه به شرایط خود برای ادامه تحصیل خود انتخاب نمایند .

مشاوران تحصیلی مرکز نیز میتوانند با درنظر گرفتن شرایط ، شما را در انتخاب دانشگاه بدون کنکور مناسب راهنمایی نمایند.

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نرم افزار تخمین رتبه ی کنکور 96، کارنامه ی کنکور سال های گذشته
  • احتمال قبولی کنکور 96، درصد دروس قبولی کنکور 96
  • تأثیر معدل در کنکور 96، رشته و محل قبولی کنکور 96
  • مشاوره تلفنی و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.


  • markaze moshavere