مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر:

  • انتخاب رشته کنکور هنر، زمان انتخاب رشته کنکور هنر
  • رتبه و تراز قبولی کنکور هنر، میانگین درصد دروس پذیرفت شدگان کنکور هنر
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور هنر، ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور
  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر، مشاوره تلفنی و پاسخگویی به مشکلات شما

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از آزمون کنکور 96 نوبت به انتخاب رشته کنکور هنر 96 می رسد. داوطلبان می بایست با توجه به رتبه و تراز کسب کرده در آزمون کنکور هنر 96 در رشته های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان در کنکور هنر نسبتاً زیاد می باشد. داوطلبین باید با اطلاعات کامل انتخاب رشته ی خود را انجام دهند. با توجه به رتبه و تراز داوطلبان و دانشگاه های پذیرفته شده می توان، انتخابی هوشمندانه داشت. همچنین مشاوران و متخصصان کنکور مرکز با معرفی رشته و دانشگاه هایی که با توجه به رتبه و تراز شما امکان قبولی در آن ها وجود دارد به شما کمک می نمایند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی کنکور هنر:

رتبه و تراز یکی از اصلی ترین مسائلی است که در انتخاب رشته ی سراسری اهمیت بالایی را داراست. رتبه همانگونه که از اسم آن مشخص است، ترتیب و اولویت داوطلبان را مشخص می نماید و اما تراز که همان معیار سنجش علمی داوطلبان بوده و میزان سختی و دشواری آزمون کنکور را مشخص می نماید. در نظر بگیرید که نمره ی داوطلبی در آزمون 17 شده باشد و او در این آزمون، رتبه ی 1 را کسب کرده باشد و همان داوطلب در آزمون دیگر با کسب نمره ی 17 نفر 11 شده باشد. این موضوع به دلیل سطح علمی سؤالات و سختی و راحتی آن می باشد که این اختلاف را با تراز عنوان می نمایند. قبل از ثبت نام در انتخاب رشته کنکور هنر باید اطلاعات و آگاهی کامل را از رتبه و تراز داوطلبان در سال های گذشته بدست آوریم. و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نماییم. اینکه با چه رتبه و ترازی در چه دانشگاه هایی پذیرفته شده اند می تواند کمک شایانی به ما نماید.

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور هنر:

آخرین رتبه داوطلبان در سال های گذشته می تواند ملاک خوبی برای انتخاب رشته ی کنکور هنر باشد. با توجه به اینکه میزان پذیرش در دانشگاه بستگی به رتبه و تراز کسب شده در آزمون کنکور هنر دارد، این اعداد و ارقام می تواند تصمیم گیری ما را در انتخاب رشته ی هنر راحت تر نماید و نگاه واقع بینانه تری را نسبت به انتخاب رشته به ما بدهد.

ظرفیت پذیرش رشته های کنکور هنر:

میزان پذیرش داوطلبان در کنکور هنر در رشته های مختلف متفاوت می باشد. داوطلبان باید انتخاب رشته ی خود را به صورت کاملاً هوشمندانه و دقیق انجام دهند. میزان پذیرش رشته های کنکور هنر معیاری است برای اینکه بدانیم با رتبه و تراز بدست آورده آیا امکان قبولی در دانشگاه مد نظر وجود دارد و یا خیر. داوطلبانی که رتبه و تراز پایین تری نسبت به دیگر داوطلبان کسب نموده اند، نباید دانشگاه و رشته هایی را انتخاب نمایند که دارای ظرفیت پذیرش پایینی می باشند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر:

با توجه به اینکه انتخاب رشته ی کنکور امری بسیار مهم و تعیین کننده ی سرنوشت داوطلبان می باشد، مرکز مشاوره علاوه بر تهیه نمودن مقاله های مختلف در این باره، نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور هنر را برای استفاده داوطلبان قرار داده است. در این نرم افزار اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته موجود می باشد. داوطلبان می توانند با توجه به رتبه و تراز خود تخمین بزنند که در چه دانشگاه و چه رشته ای پذیرفته می شوند. همچنین آمار قبولی کلیه ی دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیس های خودگردانف پیام نور و غیر انتفاعی و مجازی را در این نرم افزار می توانید مشاهده نمایید.

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور هنر:

تکمیل ظرفیت را می توان یکی از مراحل بسیار مهم برای قبولی داوطلبان در دانشگاه دانست. ابتدا به توضیح مختصری در مورد تکمیل ظرفیت در دانشگاه ها می پردازیم، هر ساله پس از انتخاب رشته ی کنکور هنر و پس از اعلام نتایج انتخاب رشته، نوبت به تکمیل ظرفیت دانشگاه های رشته هنر می رسد. در این مرحله کلیه ی دانشگاه هایی که در رشته های هنر، دارای ظرفیت خالی می باشند، اعلام نیاز برای پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می توانند شانس مجدد خود را برای قبولی مجدد انتخاب نمایند. فقط در نظر داشته باشید، انتخاب رشته در مرحله ی تکمیل ظرفیت دارای حساسیت های خاص می باشد. لذا توصیه می شود که از مشاوران کنکور مرکز جهت انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت راهنمایی بگیرید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور هنر:

دانشگاه های بدون کنکور را می توان ایده آل ترین گزینه برای آن دسته از داوطلبانی دانست که تمایل به شرکت در کنکور نداشتند و می خواهند بدون هیچ گونه آزمونی درک نکور هنر پذیرفته شوند.

علاقه مندان در زمان تعیین شده از سوی سایت دانشگاه های بدون کنکور در صورتی که شرایط ثبت نام بدون کنکور هنر را دارا باشند، می توانند در دانشگاه و رشته ی مورد نظر خود به ادامه تحصیل بپردازند. داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست از شهریه دانشگاه های بدون کنکور هنر، رشته های ارائه دهنده ی دانشگاه های بدون کنکور هنر و میزان اعتبار آن ها مطلع بوده که با آگاهی و اطلاعات دقیق انتخاب رشته ی کنکور هنر خود را انجام دهند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • میزان شهریه دانشگاه های بدون کنکور هنر، انتخاب رشته قطعی کنکور هنر
  • میانگین درصد دروس کنکور هنر، راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور هنر
  • مشاوره شغلی و تحصیل کنکور هنر، نرم افزار انتخاب رشته کنکور هنر
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور هنر


داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

  • ۹۶/۰۴/۱۲
  • markaze moshavere

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی