مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تخصصی ترین مرز مشاوره کشور

  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته ارشد

  • راهنمای انتخاب رشته ارشد، اعلام نتایج کنکور ارشد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • کارنامه کارشناسی ارشد، دفترچه ی کارشناسی ارشد، اهمیت اطلاع از نمره ی آخرین فرد قبولی
  • ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد، راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد، ثبت نام دانشگاه بدو کنکور کارشناسی ارشد.
  • مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول راهنمای انتخاب رشته ارشد و اخبار مرتبط با آن

 

انتخاب رشته ی صحیح، ضمانت نامه ی اینده ی شماست:

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، انتخاب رشته ی ارشد سال ۹۶، حساس تر و مهم تر از سال های گذشته شده است. بنابراین تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، پس از مشاهده ی کارنامه ی اولیه خود در سایت sanjesh.org باید نسبت به انتخاب صحیح انتخاب رشته اقدام نمایند. بدین منظور حتماً باید دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ را دریافت نمایند و اطلاع دقیقی از قوانین و ضوابط دفترچه ی  کارشناسی ارشد داشته باشید تا با تغییرات انتخاب رشته ی امسال نسبت به سال های گذشته آشنا شوید. داوطلبان توجه داشته باشند که اعلام نتایج کنکور ارشد در نیمه ی دوم خردادماه صورت می گیرد و داوطلبان در همین زمان، کارنامه ی کارشناسی ارشد خود را مشاهده نموده و در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند.دفترچه ی کارشناسی ارشد را دریافت می نمایند و با مطالعه ی آن به اطلاع دقیقی از ظرفیت های پذیرش دانشگاه های سراسری و آزاد دست خواهند یافت. بنابراین،  داوطلبان حتماً باید اطلاعات کاملی از گرایش های مورد نظر، بازار کار و شرایط ادامه ی تحصیل در خارج از کشور را داشته باشند تا بتوانند در بهترین دانشگاه قبول شوند. بنابراین پیشنهاد می شود جهت انتخاب رشته ی صحیح حتماً دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد را مطالعه نموده و از نرم افزار تخصصی انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایید.

رتبه و تراز لازم برای قبولی ارشد:

اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی هر رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد امری مهم و ضروری است. چون داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، انتخاب های محدودی جهتانتخاب رشته کارشناسی ارشد دارند. پس باید در انتخاب محل های دانشگاهی، دقت لازم را خرج داد تا بتوانید در بهترین دانشگاه قبول شوید. شما می توانید برای اطلاع دقیق از آخرین رتبه ی قبولی رشته ی مورد نظر در دانشگاه های سراسر ی و همچنین جهت اطلاع دقیق از آخرین تراز قبولی رشته ی مورد نظر در دانشگاه های آزاد، از نرم افزار انتخاب رشته ی تخصصی کارشناسی ارشد استفاده نمایید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد:

اطلاع از ظرفیت پذیرش هر رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد، بسیار مهم است. چون شما با توجه به ظرفیت دانشگاه مورد نظر، و انتخاب های محدود می توانید انتخاب رشته ی صحیح و دقیقی انجام دهید. بدین منظور، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه ی کامل دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، می توانید از ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری و آزاد، اطلاع یابند. همچنین پیشنهاد می گردد که جهت اطلاع دقیق از ظرفیت پذیرش در دانشگاه های مختلف به تفکیک نوع دانشگاه از جمله، روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد، از نرم افزار تخصصی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد استفاده نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب رشته را انجام دهید.

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد:

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۶، انتخاب رشته ی ارشد می باشد. بنابراین داوطلبان باید اطلاعاتی از جمله آخرین رتبه ی قبولی هر رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد، ظرفیت پذیرش هر دانشگاه، تعداد انتخاب در دانشگاه های سراسری و آزاد و … را کسب نمایند. شما می توانید جهت دسترسی  به همه ی این اطلاعات از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند تا بتوانید انتخاب رشته ی ارشد صحیح و دقیقی داشته باشید. نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد به شما کمک خواهد کرد تا با آگاهی لازم از اینکه در سال  گذشته، با رتبه و تراز شما، داوطلبان در چه دانشگاهی قبول شده اند و یا اینکه نحوه ی انتخاب رشته ی  شما چگونه است را به دست آورید و بتوانید با خیالی آسوده و راحت انتخاب رشته ی ارشد صحیح و دقیقی داشته باشید و در بهترین دانشگاه قبول شوید.

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد:

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، اگر در انتخاب رشته ارشد، قبول نشدند و یا در جای دوری قبول شوند، نگران نباشند. چون تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد راهی جدید برای ورود داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد به دانشگاه های سراسری و آزاد می باشد. داوطلبان کنکور ارشد باید توجه داشته باشند که تکمیل ظرفیت ارشد فرصتی  مجدد برای آن ها می باشد و با توجه به اینکه ظرفیت بسیاری از دانشگاه تکمیل نشده است. داوطلبان کارشناسی ارشد را با رتبه ی بالاتری می پذیرند و بنابراین احتمال قبولی داوطلبان بالاتر خواهد رفت. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن می توانند جهت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد اقدام نمایند. بنابراین حتماً باید دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد را دریافت نمایند و با مطالعه ی ضوابط و شرایط آن، به اطلاع دقیقی از ظرفیت های هر دانشگاه در مرحله ی تکمیل ظرفیت  دست یابند. همچنین پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از دانشگاه های پذیرنده هر رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد در مرحله ی تکمیل ظرفیت و آخرین رتبه ی قبولی در هر رشته در مرحله ی تکمیل ظرفیت، از نرم افزار تخصصی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد استفاده نمایید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد:

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، قبولی در دانشگاه مورد نظر می باشد. از این به بعد نگران قبولی در دانشگاه نباشید. داوطلبان می توانند در صورتی که شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد را داشته باشند، نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند. بدین منظور جهت اطلاع دقیق از دانشگاه های سراسری و آزاد که در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون، دانشجو می پذیرند و همچنین آگاهی کامل از شرایط  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد، می توانید از نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور ارشد استفاده نمائید تا بتوانید در اسرع وقت، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.

همچنین در انتها پیشنهاد می گردد جه اطلاع دقیق از انتخاب رشته ارشد، ظرفیت پذیرش هر دانشگاه، آخرین رتبه ی قبولی در دانشگاه های سراسری و آزاد، شرایط پذیرش بدون آزمون و اخبار مرتبط با آن در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید.




داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر، شما را راهنمایی می کند:

  • راهنمای انتخاب رشته ارشد، اعلام نتایج کنکور ارشد، دفترچه ی کارشناسی ارشد
  • کارنامه ی کارشناسی ارشد، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد، ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد
  • مشاوره تلفنی راهنمای انتخاب رشته ارشد، مشاوره تلفنی اخبار مرتبط با انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • و هر سؤالی که پیرامون انتخاب رشته ی ارشد و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.
  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • markaze moshavere

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی